Goderafton!


Idag tänker jag fatta mej kort, kommer däremot bjuda på lite bilder å som visar att vi fortfarende är vid liv, trotts den dåliga uppdateringen;)

Vad som hänt sen sist är väl egentligen en hel del, men har väl mest beståttb av jobba å umgås med min kära familj;)
Förra onsdagen inhandla vi en cykel till Mattias, å en cykelhålk med hjälm till emilia, super sött, så nu har vi cyklat hela familjen;)
 

Sandra Kom å knacka på dörren 9.20 för nårra dagar sedan vilket var himla trevligt;)
Jag å emilia va ju på me and i party hos alex för en vecka sedan med, väldigt god morotskaka hade hon bakat för den delen:P
Vi har vatt ute åå busat..


Och vi har vatt inne åå busat...
Tog några steg med vagnen idag, de ser hon ut att gilla va;)

åå så  lägger man sej å tjuter när man inte får som man vill, Ungar:P

Va ju i ullared i måndas med å fyndade, mest till emilia såklart. dom hade hur mkt som helst i klädesväg denna gången, åå med söta kläder, så nu har hon på tok för mkt... Igen;)

Idag har jag vatt hos frissan å ordnat till mitt skatbo till hår, blev riktigt nöjd för engångsskull:D
nej nu tackar jag för mej...
På återseende:)
Guttenbye
/skatan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fick ju skrämma nån i alla fall den dagen! Vill sett din blick inne i lgh! Hehe

2009-05-30 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0