Lördagen den 5 november


Lördagskväll vad det nu ja, riktigt skönt, nu kan man inte tro att här finns fyra ungar i huset plus en kattunge, för just nu är det just tyst. hör bara ljudet av brasan, underbart är det! som jag älskar att ha brasa, det rekomenderas starkt!
 
Dagen har faktiskt varit riktigt bra faktiskt, Började med en promenix för mig och misan i regnet, därefter for vi vidare till bromöllamöbelaffär, införskaffad ett myckt tjusigt 6manna bord  med stolar på fynd. skulle gå på tio tusen men fick för 6000 som hittat. riktigt fint. nackdelen var dock att det va rysligt tungt, efter mkt om å men så står de på sin rätta plats. vill man så kan man!
 fick bli en sväng till eko med, införskaffa en tjusig lampa att ha över, mkt bra mkt bra!
av någon anledning så tog detta i princip fem timmar, så ja tiden den gick.
väl hemma väntade syrran med melvin å matihlda som övernattar här i natt. Blev att laga kasslergratäng så blev invigning för bordet, pappa, å lillsyrra med man kom också förbi å åt. trevligt!
efetr mkt stimm å bus så ligger alla barn i sängarna, ibland kan man:)
Får nog bli ett bad för mig, just enbart för jag känner jag är värd det!

Imorgon bjuds dagen på arbete mellan 8-5 så blir att traska hemmifrån kl 7, Kul!
va ett tag sen jag jobba så ska bli kul faktiskt.!

nej ska njuta av lugnet, kan ju vara lugnet före stormen med!
Ha en trevlig helg.
Guttenbuye
                  skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0