Det som göms i snö kommer definitivt upp i tö,


Och det är ju fantastiskt bra!
Även gamla jag, något äldre, något visare, men framförallt något klokare.
Kanon!

Sedan sista uppdatering har det ju hänt en del skulle man ju kunna säga, Familjen har utökas med en bebis och en bebis katt. Har man inte nog med jobb, så ser man ju till att skaffa sig mera!

Bebisen heter Ollis och blir 7 månader den 17 oktober, Galet, men ack så underbar*
Katten heter katten och är hjmm några veckor? Dock inte lika underbar!

Det har ju varit ett uppehåll nu, så vart börjar man?
Jo, just ja, vi bor ju i hus nu, mkt mysigt sådant med, det är kallt, inget varm vatten så det fattas bara utedass med, låter lockande va?! sitter och myser med min nya rosa data framför en öppen VARM brasa, och självklart är det jag själv som lyckats få igång den, MYS.

Det fick bli en tidig kväll för ollis, för hon har fått va vaken mkt i dag, så blir det bättre med sömn på natten. det behövs.
Mattias har fått i uppdrag att lägga Misan nu, men hon har blivit grym på somna själv, det gillas skarpt!

Idag hände det något skönt, vi va på siba en sväng. Terroristen Misan satt igång benen å sprang, hon fann en stege, Upp, ner upp ner upp ner, ja ni fattar. Jag satte mig i en stol för att sitta å titta på det hela i stället, så ser jag det finns knappar, klåfingrig som man är satte den igång och massera, UNDERBART´. kunde det bli bättre?! Vilken stol alltså, jag å min knutiga rygg och den stolen, det klickade direkt, jag är kär!!

Nej nu får det vara nog för idag,
Övning ger färdighet, glöm inte det;)
Ha en fin fredagkväll
Guttenbye 
                Skatan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasååå ska du bli en massagekudde ägare också. Då vet du vem som kommer när hon är ledig och sätter sig i den stolen...hahaha Puss puss

2010-10-08 @ 20:42:58
URL: http://lillaleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0