God morgon!!

 För i dag är det ju just en gog morgon, Varför? jo just för solen tittar fram, hör väl inte direkt till vanligheten nu i höstmörkret! men efterlängtat är det ju allt:)

Idag fick man sova ända till halv sju, känner mig i princip utvilad, vilket är kalas.
Misan och katten tittar pippi och ollis sover morgontuppluren, skönt för henne, och lugnt för mig!
Så fort kvinnan vaknar ska vi ge oss ut med vagnen och traska hem till pappa å syrran i åsum, där efter blir det traska in till staden, Javisst kommer det bli en himla lång runda, tur vädret är på min sida, hoppas på barnen med är det.
Känns ju lite dumt att gå och sjunga för övriga befolkningen, inte lika uppskattat:P

Ikväll ska det bli chanpange för mig, blir dock ingen utgång för de känner jag mig gammal för. Japp, åldern tar lätt ut sin rätt;)
Nej bäst att sätta fart och se vad dagen har att erbjuda:P
Guttenbye¨
              Skatan
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0