Måndag den 11 oktober...


Mamma sessa, så kallar Misan mig för tillfället, vilket jag tycker är himla kärt;)
Har börjat operation somna själv för damen vilket har gått över ALL förväntan. så där har jag suttit hur länge som helst å stirrat i en vägg helt i onödan när de  enda hon ville va att jag skulle ut därifrån, kan de  va så illa?!
Men otrolig skönt att slippa sitta där å springa mellan två ungar. Den tiden är förbi, TACK gode gud för det, iband finns det hopp;)

Helgeen gick i rasande fart och himla trevlig var den med, underbara väder!
Fick ju jobba lite med igår, va ju faktiskt en månad sen sist, är rätt skönt att få komma iväg och rasta av sig lite..
Idag har jag å barnen gått in till stan, där köpte vi oss en julagran, nej de  va inte så skoj. Köpte mig en vinterjacka, börjar ju bli tid för det med, blev en rosa från stadium och jag är helt käär i den med. så i vinter blir vi rosa familjen:P HAHA, har ju ifs en limegrön vagn, så visst kommer vi synas, Härligt med lite färg:P
Pappa åå kalle har varit här i kväll å dödsförklarat varmepannan, visst va de  tragiskt...
Nej verkar som ungarna somnat, så nu blir de mys framför brasan..
Guttenbye
               Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0