Tisdagen den 12 oktober!


Och lika ljuvligt väder idag, hoppas verkligen det håller i sig i helgen.. Hade varit helt fantastiskt.
Nu har jag nattat ALLA ungar, eller ja de ligger i sina sängar på sina rum, alla samtidigt. Får kanske säga katten bor i tvättstugan på natten, men hon finner sig i misan och ollis rutiner, hon har helt enkelt inget annat val;)

Idag efter dagislämningen åkte vi till badhuset för bebissim. Mattias fick följa med så att även Ollis fick prova på livet under vattnet som man säger. Det gick strålande, men nej jag hoppar det där, jag är för feg helt enkelt;)
 Därefter tog jag å ingela barnen å lunchade på stan medans barnen sov som grisar i vagnarna;)
Därefter fick det bli en promenix hem i det strålande solskenet, Underbart*
När misan kom hem från dagis var hon på strålande humör, hon berättade  stolt att dom hade målat med fingerfärg (eller vad man säger) hon hade haft färg på handen och foten, och så stolt hon va, hon tyckte det va jättekul.

Mina fina barn har även lyckats ha sitt första ömsesidiga syskon bråk, det som utlöste det hela va en ballong.
Misan busa med den och ollis skratta som en tok. sen fick Ollis tag i den och fatta att hon kunde ha den, shit vilket liv det blev. SÅ otroligt underbart, mina små flickor är mitt allt, skulle inte vilja byta bort dom mot någonting i världen, Finaste som finns för mig.


När barnen somna runt halv åtta va jag med ollis i mattias säng, går ut därifrån och ser att emilia har flyttat sig från sin säng och sover gott i min. haah. söta barn;)

Guttenbye
               Skatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0