Torsdagen den 14 oktober


Idag är jag trött, riktigt trött..tror sandra kötde slut på mig på stan idag. men kul hade  vi och det är ju faktiskt huvudsaken;)¨
Vi käkade på Max, bra verkligen, sen sprang vi som galningar i affärer, härligt!
I övrigt har dagen varit lugn, barnen  fick bada tillsammans ikväll för nu har vi varmt vatten igen, UNDERBART!
Som jag saknat det!!
Sandra frågade om min tvättmaskin med åt strumpor, JAVISST, försökte para ihop alla strumpor ikväll men de  saknades ju mängder, sjukt!!

Har aldrig uppskattat tystand så mkt som nu när man har barn, här är tyst, här är lugnt de enda jag hör e  brasan, underbart härligt!

Nää, får nog hålla kväll kännr att jag är bitter!!
Guttenbye
               skatan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du är dålig på att uppdatera. Jag går in på din sida minst en gång om dagen och snokar men ack så är här inget!!! Och inga bilder på barnen....

2010-10-21 @ 12:05:02
URL: http://lillaleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0